Ik login via Prosoftware¶
Als Prosoftware gebruiker kunt u binnen Bricks Specialist direct medicatie voorschijven na het inloggen. Tevens heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van het Journaal. In het Journaal treft u een overzicht aan van de historisch voorgeschreven medicatie.
Heeft u vragen over het instellen van uw Single Sign On koppeling of over Prosoftware, neem dan contact op met de Prosoftware Helpdesk of uw klantmanager.
Algemeen¶
Support¶
- Veelgestelde vragen
- Administratief
- Praktijk beheer
- Consult
- Inloggen
- Ik heb mijn login gekregen, maar kan niet inloggen. Wat nu?
- Hoe kom ik aan mijn inlogggevens?
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik nu doen?
- Ik heb een ander mobiel nummer, wat nu?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
- Ik heb praktijk beheerder toegang, maar kan niet inloggen
- Ik kan niet op verschillende locaties gelijktijdig inloggen met dezelfde login
- Ik login via “Single Sign On”, ben een arts, maar mag niet voorschrijven
- Magistralen
- Recept
- Hoe kan ik een recept herhalen?
- Hoe stel ik de ontvangende apotheek voor een recept in?
- Kan ik mijn recept nog printen nadat ik het heb verstuurd naar de apotheek?
- Ik heb een recept geprint, maar het is niet aangekomen bij de apotheek, hoe kan dat?
- Kan ik mijn recept nog wijzigen nadat het is verstuurd?
- Rechten
- Toedienregistratie
- Voorbereideren (recepten klaarzetten ter goedkeuring)
- Voorschrijven / medicatie
- Ik kan alleen gegevens bekijken en geen recept voorschrijven
- Hoe kan ik magistralen voorschrijven?
- Kan ik medicatie laten vervallen?
- Kan ik een stoprecept naar de apotheek sturen?
- Ik kan een apotheek niet kiezen, hij staat wel in de lijst met ontvangende apotheken
- Kan ik het medicatieprofiel printen?
- Patiënten
- Werkplek
Laatst geüpdatet:
11-11-2024 08:44