Communicatie (post)¶
Communicatie gebruikt u om ingekomen berichten (e-consults, uitslagen, etc.) en scans te verwerken, te bekijken en deze aan een patiënt te koppelen.
Wanneer u in de hoofdnavigatie op Communicatie klikt verschijnt de communicatiemodule op het scherm, deze bestaat uit twee widgets:
- Berichten (links)Opzoeken van berichten
- Bericht (rechts)Bekijken, afhandelen en reageren op berichten (via Bricks Patiënt)
In het geval er geen filters zijn ingesteld zijn bij de instellingen, dan ziet u op de Selectie-tab een filter met een periode van 1 week met de melding “Geen berichten gevonden”:
We raden u aan om filters aan te maken bij instellingen.
Heeft u wel instellingen, dan wordt instelling 1 standaard toegepast. In het geval er berichten gevonden zijn, dan kunt u beginnen met de verwerking.
Let op
Ontvangen berichten worden bij het verwerken van de berichten standaard gekoppeld aan de datum van verwerking. U kunt er ook voor kiezen om de berichten te koppelen aan de datum uit het bericht.