Functie niet beschikbaar?
Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.
Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.
Praktijk/applicatie instellingen¶
Algemeen¶
U kunt veel gebruikte praktijkinstellingen instellen/aanpassen door in de hoofdnavigatie op het icoon te klikken.
Via de praktijkinstellingen kun u o.a. de volgende zaken aanpassen:
Agenda instellingen
Categorieën
Factureren / declareren
Retourinformatie beantwoorden
Eigen verrichtingen toevoegen/beheren
Layout contantnota’s aanpassen
Medewerkersbeheer
Medicatie instellingen
Stopmedicatie instellingen
Locaties
Praktijkinstellingen
AGB- en UZI-codes zorgverleners
Praktijkgegevens
De minder vaak gebruikte praktijkinstellingen zijn bereikbaar een opdracht.
Praktijk AGB aanpassen¶
Wanneer u de praktijk AGB wilt aanpassen stuurt u Eitje met daarin de huidige en de nieuwe praktijk AGB.
Na ontvangst neem Tetra Support binnen 1 a 2 werkdagen contact met u op om een moment te plannen wanneer de AGB aangepast kan worden. Voor het aanpassen van de AGB is het nodig dat achterliggende systemen herstart worden waardoor u een paar minuten niet kunt werken met Bricks Huisarts.