Functie niet beschikbaar?

Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.

Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.

Praktijk/applicatie instellingen

Algemeen

U kunt veel gebruikte praktijkinstellingen instellen/aanpassen door in de hoofdnavigatie op het icoon te klikken.

Via de praktijkinstellingen kun u o.a. de volgende zaken aanpassen:

  • Agenda instellingen

  • Categorieën

  • Factureren / declareren

    • Retourinformatie beantwoorden

    • Eigen verrichtingen toevoegen/beheren

    • Layout contantnota’s aanpassen

  • Medewerkersbeheer

  • Medicatie instellingen

    • Stopmedicatie instellingen

  • Locaties

  • Praktijkinstellingen

    • AGB- en UZI-codes zorgverleners

    • Praktijkgegevens

De minder vaak gebruikte praktijkinstellingen zijn bereikbaar een opdracht.

Praktijk AGB aanpassen

Wanneer u de praktijk AGB wilt aanpassen stuurt u Eitje met daarin de huidige en de nieuwe praktijk AGB.

Na ontvangst neem Tetra Support binnen 1 a 2 werkdagen contact met u op om een moment te plannen wanneer de AGB aangepast kan worden. Voor het aanpassen van de AGB is het nodig dat achterliggende systemen herstart worden waardoor u een paar minuten niet kunt werken met Bricks Huisarts.


Laatst geüpdatet: 12-04-2025 10:13