Functie niet beschikbaar?

Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.

Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.

Contact

Algemeen

Heeft een vraag waarop het antwoord niet te vinden is in de handleiding of bij de veelgestelde vragen? Stuur dan een eitje wanneer u geen dringende vraag heeft.

Eitje/melding sturen

Let op

Wanneer met het volgende rekening houdt, kunnen de eitjes bij Tetra zo efficient mogelijk worden afgehandeld:

  • Eén melding per eitje

  • Verstuur geen patiëntgegevens, alleen het patiëntnummer

  • Beantwoord zoveel mogelijk vragen

  • Vermeld zo veel mogelijk relevante informatie

U kunt een eitje sturen door in de hoofdnavigatie op het eitje () te klikken of gebruikt de toetsencombinatie Ctrl+Spatiebalk gevolgd door M.

Heeft u een dringende vraag, dan staat Tetra Support telefonisch op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur voor u klaar. Om u tijdens het gesprek sneller te helpen vragen we u voorafgaand aan het gesprek TeamViewer te starten.

Tip

  • Wanneer u een eitje aan het typen bent en snel wat wil raadplegen, dan kunt u het eitje verkleinen door op te klikken in (blauwe) balk van het venster te klikken.
    Het eitje zal zich vervolgens verkleinen, om hem weer zichtbaar te maken klikt u op .
  • Meerdere eitjes gelijktijdig aanmaken? Verklein het eitje waarmee u begonnen bent en klik daarna op . U kunt nu nog een eitje schrijven.

TeamViewer starten

U kunt TeamViewer downloaden via tetra.nl/tv of klik in de hoofdnavigatie op → Ondersteuning → Start TeamViewer.

Tetra Support is bereikbaar op 043 358 82 15.