Algemeen

Waarom zie ik na het open van een dossier de naam van de patiënt niet in de browser tab staan?

Na het open van een dossier / starten van een consult zie u in de tab alleen Consult | Bricks Huisarts staan omdat de schermen die u bezoekt in het HIS worden opgeslagen in de browser geschiedenis.

Dit heeft tot gevolg dat iemand in de browser geschiedenis kan zien welke dossier bekeken zijn. In de geschiedenis wordt namelijk de omschrijving die zichtbaar is in de tab opgeslagen.

Op een thuis of publieke computer zou dit betekenen dat iemand via de browser geschiedenis kan zien van welke patiënten u de dossier bekeken heeft. Het is niet te achterhalen welke informatie er in het dossier opgeslagen is, deze informatie vergeet u browser zodra ervoor kiest om uit te loggen of wanneer de sessie verlopen is.

Hoe kan ik uitloggen?

Wanneer u geen gebruik meer maakt van Bricks Huisarts, dan raden we u aan om uit te loggen.
U kunt als volgt uitloggen:
  • Klik op

  • Klik op Uitloggen in het menu dat verschijnt


Laatst geüpdatet: 21-10-2024 15:06