Functie niet beschikbaar?

Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.

Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.

Algemeen

Waarom zie ik na het open van een dossier de naam van de patiënt niet in de browser tab staan?

Na het open van een dossier / starten van een consult zie u in de tab alleen Consult | Bricks Huisarts staan omdat de schermen die u bezoekt in het HIS worden opgeslagen in de browser geschiedenis.

Dit heeft tot gevolg dat iemand in de browser geschiedenis kan zien welke dossier bekeken zijn. In de geschiedenis wordt namelijk de omschrijving die zichtbaar is in de tab opgeslagen.

Op een thuis of publieke computer zou dit betekenen dat iemand via de browser geschiedenis kan zien van welke patiënten u de dossier bekeken heeft. Het is niet te achterhalen welke informatie er in het dossier opgeslagen is, deze informatie vergeet u browser zodra ervoor kiest om uit te loggen of wanneer de sessie verlopen is.

Hoe kan ik uitloggen?

Wanneer u geen gebruik meer maakt van Bricks Huisarts, dan raden we u aan om uit te loggen.
U kunt als volgt uitloggen:
  • Klik op

  • Klik op Uitloggen in het menu dat verschijnt

Hoelang duurt het voordat ik uitgelogd wordt?

Zolang u met uw muis actief bent in het browsertabblad waarin Bricks Huisarts zichtbaar is, “weet” het HIS dat u de applicatie gebruikt.

Wanneer u stopt met het bewegen van uw muis in het HIS — bijvoorbeeld omdat u wegloopt of in een ander programma of tabblad gaat werken — blijft u nog wel ingelogd.

Als u echter langer dan 60 minuten niets doet in het HIS, wordt u automatisch uitgelogd en moet u opnieuw inloggen.

Waar kan ik versie informatie raadplegen?

Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden in het hoofdstuk Versie informatie.