Functie niet beschikbaar?
Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.
Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.
Telefooncentrale¶
Waarom krijg ik geen meldingen van binnenkomende gesprekken?¶
Bij binnenkomende telefoongesprekken ziet u de volgende melding:

Melding binnenkomend gesprek¶
Verschijnt deze niet in uw HIS, controleer dan of u een meldingen voor uw persoonlijke toestelnummer accepteert op de Telefonie-tab bij uw persoonlijke instellingen.
Hoe schoon ik de lijst met toestelnummer op bij mijn persoonlijke instellingen?¶
Wanneer u oude toestelnummers wenst te verwijderen van de Telefonie-tab op uw persoonlijke instellingen, dan kan dit door op de knop knop te klikken.
Let op
Wanneer u op
knop klikt worden al uw persoonlijke instellingen teruggezet naar de standaard instellingen!