Functie niet beschikbaar?
Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.
Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.
Advitronics¶
Voorbereiden¶
Stap 1: Koppeling activeren¶
Neem contact op met Advitronics om de koppeling met Bricks Huisarts te activeren.
Voor de activatie van de koppeling heeft Advitronics de AGB-code van uw praktijk nodig.
Stap 2: Helpertool activeren¶
Om direct vanuit Bricks Huisarts een telefoonnummer te bellen dient de helpertool van Advitronics geïnstalleerd te worden. Hier is mogelijk ondersteuning van uw systeembeheerder voor nodig wanneer u geen installatierechten heeft.
Stap 3: Uitbellen instellen¶
Stel in dat de uitgaande gesprekken via Voicechat (callto:)
gaan. Deze praktijkinstelling
stelt u in door op te klikken en naar
te gaan.
Meer informatie over het instellen kunt u vinden in het hoofdstuk Instellen: Gesprek starten vanuit Bricks Huisarts (uitbellen).
Hoe gebruik ik de telefooncentralekoppeling?¶
Op het moment dat de telefooncentralekoppeling geactiveerd en ingesteld is verschijnt er een melding van ieder binnenkomend in Bricks Huisarts.
Meer informatie over het gebruik van de koppeling vindt het algemene hoofdstuk over de telefooncentralekoppeling.