Functie niet beschikbaar?
Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.
Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.
Red Cactus¶
Voorbereiden¶
Stap 1: Koppeling activeren in Red Cactus¶
Om de telefooncentralekoppeling tussen Red Cactus en Bricks Huisarts te activeren dient u telefooncentraleleverancier de stappen te volgen die beschreven staan op documentatie pagina van Red Cactus.
Let op
Als klantnummer dient de leverancier uw praktijk AGB in te vullen en bij instellingen dient gekozen te worden voor Tetra.
Tip
Als de AGB-code van uw praktijk in de toekomst verandert, zorg er dan voor dat uw telefooncentraleleverancier deze ook in Red Cactus aanpast.
Stap 2: Software installeren voor uitbellen¶
Om vanuit Bricks Huisarts uit te kunnen bellen via, bijvoorbeeld, het toestel op uw bureau dient u Bubble te installeren op uw computer.
Heeft u deze software nog niet geïnstalleerd of geconfigureerd, neem dan contact op met de partij die de telefonie voor uw praktijk regelt.
Meer informatie over de configuratie kan u leverancier vinden op de documentatie pagina van Red Cactus.
Stap 3: Uitbellen instellen¶
Stel in Bricks Huisarts in dat de uitgaande gesprekken via Telefoon (tel:) gaan.
Deze praktijkinstelling stelt u in door op te
klikken en naar te gaan.
Meer informatie over het instellen kunt u vinden in het hoofdstuk Instellen: Gesprek starten vanuit Bricks Huisarts (uitbellen).
Hoe gebruik ik de telefooncentralekoppeling?¶
Op het moment dat de telefooncentralekoppeling geactiveerd en ingesteld is verschijnt er een melding van ieder binnenkomend in Bricks Huisarts.
Meer informatie over het gebruik van de koppeling vindt het algemene hoofdstuk over de telefooncentralekoppeling.