Functie niet beschikbaar?
Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.
Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.
Vcare¶
Voorbereiden¶
Stap 1: Praktijk¶
Let op
De volgende stappen gelden voor de gehele praktijk.
Laat Vcare instellen dat de telefooncentrale aangeeft dat tijdens het “rinkelen” van het toestel het bellende telefoonnummer wordt meegegeven via de koppeling.
Voordat u de Vcare-koppeling kunt gebruiken, dient u een aantal instellingen voor uw praktijk in te stellen, dit gaat als volgt:
Vcare-koppeling activeren¶
Voer de opdracht VCAREPRAKTIJK uit
Vul in het venster dat verschijnt de API-key van uw praktijk in, deze heeft u ontvangen van VCVcareare.
Klik op
Uitbellen instellen¶
Stel bij uw praktijkinstellingen in dat callto:
gebruikt wordt voor de
uitgaande gesprekken. Meer informatie over het instellen kunt u vinden in het hoofdstuk
Instellen: Gesprek starten vanuit Bricks Huisarts (uitbellen).
Stap 2: Medewerkers/werkplek¶
Het instellen van de praktijkinstellingen dienen de medewerkers hun Vcare gebruikersinstellingen te registreren in Bricks Huisarts, dit gaat als volgt:
Voer de opdracht VCARE uit
Vink “actief” aan
Vul uw gebruikersnaam van Vcare in
Vul uw voorkeurstoestel in
Klik op
Hoe gebruik ik de telefooncentralekoppeling?¶
Op het moment dat de telefooncentralekoppeling geactiveerd en ingesteld is verschijnt er een melding van ieder binnenkomend in Bricks Huisarts.
Meer informatie over het gebruik van de koppeling kunt u vinden in het algemene hoofdstuk over de telefooncentralekoppeling.