Functie niet beschikbaar?

Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.

Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.

Gemaakte afspraken

Algemeen

Door op de Agenda-tab te klikken kunt u zien welke afspraken er voor een bepaalde dag gemaakt zijn.

Ziet u geen agenda’s, dan dient u een agenda selectie in te stellen via de instellingen, klik hiervoor op de Wijzig knop of op Instellingen wanneer u een overzicht wilt aanpassen.

Portaal afspraken

Met rapport 0021 (Patiëntafspraken) kunt afspraken opvragen die door patiënten gemaakt zijn via een portaal, bijvoorbeeld Bricks Patiënt.

Het rapport geeft u de mogelijkheid om afspraken op te vragen die op een bepaalde datum of binnen een bepaalde periode gemaakt zijn. Dit kan handig zijn om te bepalen of er “vandaag” afspraken gemaakt zijn die eigenlijk spoedeisend zijn.

Daarnaast geeft het rapport u de mogelijkheid om te bekijken welke portaalafspraken er voor een bepaalde dag of dagen gemaakt zijn.

Het onderscheid kunt u in rapport 0021 (Patiëntafspraken) maken door gebruik te maken van de “selectie op basis van”:

  • Gemaakt op
    Afspraken tonen die op een bepaalde dag gemaakt zijn
  • Dag van de afspraak
    Afspraken die voor een specifiek dag gemaakt zijn

Laatst geüpdatet: 17-06-2025 12:53