Functie niet beschikbaar?

Het is mogelijk dat de beschreven functionaliteit of instellingen slechts gedeeltelijk beschikbaar zijn in uw versie van Bricks Huisarts. Nieuwe functies worden automatisch beschikbaar zodra ze voor uw omgeving zijn uitgerold.

Via de versie informatie kunt u de meest recente toevoegingen en wijzigingen volgen.

Gemaakte afspraken

Door op de Agenda-tab te klikken kunt u zien welke afspraken er voor een bepaalde dag gemaakt zijn.

Ziet u geen agenda’s, dan dient u een agenda selectie in te stellen via de instellingen, klik hiervoor op de Wijzig knop of op Instellingen wanneer u een overzicht wilt aanpassen.

Tip

Via rapport 0021 (Patiëntafspraken) kunt afspraken opvragen die door patiënten gemaakt zijn via, bijvoorbeeld, Bricks Patiënt. Dit rapport kan u helpen om inzicht te krijgen of er afspraken gemaakt zijn die eigenlijk niet kunnen wachten terwijl de patiënt daar anders over denkt.


Laatst geüpdatet: 12-04-2025 10:13